Betaling Levering Garantie Retour

Op deze pagina willen wij u informeren over de betalingsmethoden die wij bieden, hoe wij gaan leveren, wat te doen als u wilt terug sturen en welke garantie geboden wordt. Voor KiKuKu is het van grootste belang dat u als klant en drager van al dit moois, een ambassadeur wordt voor ons en helemaal tevreden bent met uw KiKuKu aankoop!

Betaling gemakkelijk gemaakt voor u

Betaal methoden

iDEAL – Wij bieden u de mogelijkheid direct met iDEAL te betalen waarbij wij met alle bekende banken samenwerken en u gebruik kunt maken van iDEAL in samenwerking met uw huidige bank.

Credit Card – Wij bieden u de mogelijkheid te betalen met gebruik making van de meest geaccepteerde Credit Cards

PayPal – Wij bieden u de mogelijkheid te betalen met gebruik making van uw PayPal rekening

Apple Pay – ook de nieuwste betaal methode Apple Pay ondersteunen wij van harte, u kunt bi KiKuKu daarom ook gewoon met Apple Pay betalen.

Achteraf betalen: Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Levering - Retour - Garantie

Leveringstermijn:

Alle bestellingen gedaan en betaald voor 14:00 uur worden op dezelfde dag verwerkt en indien mogelijk ook dezelfde dag verzonden. Dit geldt voor alle dagen van de week met uitzondering van Zondag omdat aanbieden voor verzending op Zondag niet mogelijk is. In principe moet alles wat vandaag verzonden wordt morgen bij u in huis zijn, dit is echter afhankelijk van de vervoerder. Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen, maar kunnen niet aansprakelijk gesteld worden indien de levering langer mocht duren.

Verzending:

Verzending binnen Nederland en België wordt verzorgd door PostNL.

U ontvangt ook een Track-and-Trace code waarmee u uw zending kunt volgen.

Zendingen tot 10Kg worden tegen een vast PostNL tarief  aan u verzonden. (Momenteel € 6,75 excl. BTW) Over de verzendkosten moet de wettelijke BTW geheven worden.

Retouren:

Indien u niet geheel tevreden bent met uw aankoop, heeft u het recht deze binnen 8 dagen in originele verpakking en geheel onbeschadigd en ongebruikt aan ons te retourneren. Bij ontvangst zal de retour zending nagekeken worden en indien het geretourneerde inderdaad intact en onbeschadigd is wordt de bestelling geannuleerd en volgt terugbetaling aan u. Retourzendingen zijn voor eigen rekening en risico.

Garantie:

Alle door KiKuKu vervaardigde producten zijn met grootste zorg en hoogwaardige materialen gemaakt. Toch kan het wel eens gebeuren dat er iets niet helemaal goed gaat en dat u gebruik wil maken van de garantie die wij bieden. 

Wij bieden géén garantie op beschadiging die optreed als gevolg van gebruik van het bestelde artikel. Wij gaan ervan uit dat de koper zorgvuldig met het artikel omgaat. Alle artikelen zijn handwerk en kunnen beschadigd worden, aan de gebruiker is het om zuinig en zorgvuldig hiermee om te gaan.

Sieraden die op die direct met de huid in contact komen kunnen door afscheiding van talg, transpiratie of andere (lichaamseigen) stoffen zoals parfums e.d. (op termijn) verkleuring vertonen.

Mocht er een defect ontstaan dat te wijten is aan het “productieproces” dan geven wij hierom vanzelfsprekend garantie. 

In Nederland is er geen wettelijke garantie termijn, dit heeft ermee te maken dat elk product anders is en er andere eisen aan geteld kunnen worden. Hier is een link naar een pagina van de Rijksoverheid over wettelijke garantie termijnen. KiKuKu geeft 6 maanden garantie op productie fouten, bij normaal gebruik en niet van toepassing op gebruik sporen of beschadiging(en).